Робота з обдарованими та здібними учнями

Головною метою Концепції розвитку Опорного закладу «Калайдинцівська  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів  імені Ф.Д.Рубцова» є творча особистість, чому і підпорядкована індивідуальна робота   з обдарованими дітьми. На підставі річного плану роботи закладу освіти, у серпні 2021 року було сплановано систему заходів щодо роботи з обдарованими дітьми та талановитою молоддю школи, поновлено банк  даних про обдарованих та здібних учнів школи.

Учні школи були учасниками конкурсів, змагань різних рівнів.

 

ПІБ учня (загін)

Клас

Конкурс

Керівник

Результат

Маюренко К.

1           

Онлайн – олімпіада «Зима 2022. На урок»

СкребецьС.І.

Диплом І ступеня

Коршак А.

2

Онлайн – олімпіада «Зима 2022. На урок» 

Скребець С.І. 

Диплом ІІ ступеня

Кундзіна П.

2

Онлайн – олімпіада «Зима 2022. На урок» 

СкребецьС.І. 

Диплом ІІ ступеня 

Слинько Д.

2

Онлайн – олімпіада «Зима 2022. На урок» 

СкребецьС.І. 

Диплом ІІІ ступеня

Яременко К.

3

Онлайн – олімпіада «Зима2022. На урок» 

СкребецьС.І. 

Диплом ІІ ступеня 

Слинько А.

4

Онлайн – олімпіада «Зима 2022. На урок» 

СкребецьС.І. 

Диплом І ступеня 

Проценко С.

4

Онлайн – олімпіада «Зима 2022. На урок» 

СкребецьС.І. 

Диплом І ступеня 

Панасюк І.

4

Онлайн – олімпіада «Зима 2022. На урок» 

СкребецьС.І. 

Диплом І ступеня 

Федоренко М.

4

Онлайн – олімпіада «Зима 2022. На урок» 

СкребецьС.І. 

Диплом ІІ ступеня 

Луневич О.

6

Онлайн – олімпіада «Зима 2022. На урок» 

СкребецьС.І. 

Диплом І ступеня 

Груба А.

6

Онлайн – олімпіада «Зима 2022. На урок» 

СкребецьС.І. 

Диплом ІІ ступеня 

Слинько М.

6

Онлайн – олімпіада «Зима 2022. На урок» 

СкребецьС.І. 

Диплом ІІ ступеня 

Золотоверх К.

6

Онлайн – олімпіада «Зима 2022. На урок» 

СкребецьС.І. 

Диплом ІІІ ступеня 

Воловик М.

6

Онлайн – олімпіада «Зима 2022. На урок» 

СкребецьС.І. 

Диплом ІІІ ступеня 

Рудь Д.

10

Онлайн – олімпіада «Зима 2022. На урок» 

СкребецьС.І. 

Диплом ІІІ ступеня 

Маюренко К.

1

Онлайн – олімпіада «Весна 2022. На урок» 

СкребецьС.І. 

Диплом І ступеня

Коршак А.

2

Онлайн – олімпіада «Весна 2022. На урок» 

СкребецьС.І. 

Диплом І ступеня 

Кундзіна П.

2

Онлайн – олімпіада «Весна 2022. На урок» 

СкребецьС.І. 

Диплом І ступеня 

Слинько Д.

2

Онлайн – олімпіада «Весна 2022. На урок» 

СкребецьС.І. 

Диплом ІІ ступеня

Проценко С.

4

Онлайн – олімпіада «Весна 2022. На урок» 

СкребецьС.І. 

Диплом І ступеня 

Груба А.

6

Онлайн – олімпіада «Весна 2022. На урок»

СкребецьС.І. 

Диплом І ступеня 

Золотоверх К.

 

6

Онлайн – олімпіада «Весна 2022. На урок»

СкребецьС.І.

Диплом І ступеня

Сененко В.

 

10

Онлайн – олімпіада «Весна 2022. На урок»

СкребецьС.І.

Диплом І ступеня

Рудь Д.

10

Онлайн – олімпіада «Весна 2022. На урок»

СкребецьС.І.

Диплом ІІ ступеня

Проценко А.

 

10

Онлайн – олімпіада «Весна 2022. На урок»

СкребецьС.І.

Диплом ІІ ступеня

Коршак А.

 

2

Онлайн – олімпіада «Весна 2022. Всеосвіта»

СкребецьС.І.

Диплом І ступеня 

Пошуковий загін «Оберіг»

 

9 - 10

Моя Батьківщина – Україна»

СкребецьС.І.

Крутій Н.В.

Місто-І місце

Область –І місце

Республіка – ІІ

Величко А.

 

5

Онлайн – олімпіада «Зима 2022. На урок»

Гроза Л.В.

Диплом ІІ ступеня

Сагло В.

7

Онлайн – олімпіада «Зима 2022. На урок»

Гроза Л.В.

Диплом ІІ ступеня

Федоренко Д.

 

7

Онлайн – олімпіада «Зима 2022. На урок»

Гроза Л.В.

Диплом І ступеня

Пошуковий загін

«Джерельце»

8

Моя Батьківщина – Україна»

ФедоренкоН.В.

Босікова О.В.

Місто – 1місце

Область – ІІ місце

Пошуковий загін

«Патріот»

11

Моя Батьківщина – Україна»

Пирогова Ю.І.

Місто-І місце

Область –І місце

Республіка – І місце

Стилик А.

8

Третій Всеукраїнський дистанційний конкурс «Битва жанрів Art III»

Сичова В.Г.

Лауреат І ступеня

Царук К.

7

Третій Всеукраїнський дистанційний конкурс «Битва жанрів Art III»

Сичова В.Г.

Лауреат І ступеня

Поп Д

 

 

.

5

Третій Всеукраїнський дистанційний конкурс «Битва жанрів Art III»

Сичова В.Г.

Лауреат І ступеня

Сагло В.

7

Обласная конференція «Полтавщина – земля моя свята»

Сичова В.Г.

переможець

Величко А.

 

 

 

5

Міжнародний конкурс з української мови імені П.Яцика

Гонта Т.В.

2 місце

Федоренко Д.

Сагло В.

7

7

Всеукраїнський екологічний конкурс «Захистимо Землю від сміття»

Дацій О.М.

ІІІ місце

Луневич О.

Царук К.

6

7

«Зологічна галерея»

Дацій О.М.

ІІІ місце

Рудь Е.

Калашник В.

9

9

Спортивне орієнтування. Відкритий чемпіонат Лубенської територіальної громади, присвячений Міжнародному дню захисту дітей (1червня 2022р.)

Крутій С.В.

ІІ місце

ІІІ місце

Воловик М.

6

Спортивне орієнтування. Відкритий чемпіонат Лубенської територіальної громади до дня захисника Вітчизни (грудень 2021р.)

Крутій С.В.

ІІ місце

 

 

Спортивне орієнтування. Відкритий чемпіонат Полтавської області «VІІ матчева зустріч команд 2021»

(листопад 2021 р.))

Крутій С.В.

участь

Царук К.

Воловик М.

7

6

Спортивне орієнтування.

22 відкритий чемпіонат області зі спортивного орієнтування в залік 24 обласної туристської Спартакіади учнівської та студентської молоді Полтавщини

Команда «Валтекс-2»  -

4 місце серед 9 команд

(жовтень 2022 р.)

Крутій С.В.

І місце

ІІ місце

 

загін «Патріот» 

 

 

Всеукраїнська краєзнавча експедиції учнівської молоді „Моя Батьківщина – Україна”, Робота «Козак Лубенської сотні сільської XVII століття - характерний тип свого народу і свого часу» 

 

 

Десятник Т.В. 

Пирогова Ю.І.

 

І м. область

І м. Україна

Бондаренко А.,

Рудь Д.

 

 

Самайдоха Р., Нечипоренко С., Бабійчук Д.,

Бублик В.,

Калашник В.

Рудь Е.,

Савенко М.,

Черняк Я.,

Глушко Д.,

Жайворінок І., Мартинюк Д., Онищенко Л.,

Сацька Д.,

Корніяченко-Митрошкіна О.,

Стилик А.

 

10

10

 

 

 

9

9

8

8

9

9

7

7

7

8

8

8

9

10

 

8

Всеукраїнський конкурс з національно-патріотичного виховання "Я козацького роду" 

 

Десятник Т.В. 

Пирогова Ю.І.

І м.

І м.

 

 

 

ІІ м.

ІІ м.

ІІ м

ІІ м

ІІ м

ІІ м

ІІ м

ІІ м.

ІІ м

ІІ м

ІІ м

ІІ м

ІІ м

ІІ м

 

ІІ м

 

 

У Всесвітній день безпеки в Інтернеті, учитель інформатики ОЗ"Калайдинцівська ЗОШ ЛМР"  долучила свій навчальний заклад до Всеукраїнського онлайн флешмобу для освітян "Разом для найкращого Інтернету!"  

 

Десятник Т.В.

 

Царук К.,

Савенко М.,

Стилик А.,

Овдієнко Р.,

Чупир О.

 

 

Федоренко Д.,

Глушко Д.,

Рудь  Д.,

Проценко А.,

Сагло В.,

 Бондаренко А.

 

 

 

Фань Є.,

Жайворінок І.,

Бублик В.,

Нечипоренко С.

 

7

7

8

8

9

 

 

7

7

10

10

7

10

 

 

 

10

8

8

9

Всеукраїнський онлайн конкурс «Безпечний Інтернет 2.0» 

 

Десятник Т.В.

І м.

І м

І м.

І м.

І м.

 

 

ІІ м

ІІ м

ІІ м

ІІ м.

ІІ м.

ІІ м

 

 

 

ІІІ м

ІІІ м

ІІІ м

ІІІ м

 

Під час карантинних обмежень, повязаних із пандемією COVID , воєнного стану робота з обдарованими і здібними учнями проводилась дистанційно.

Та поряд з позитивним у роботі з обдарованими та здібними дітьми є певні недоліки, які слід врахувати і спланувати їх усунення у 2022/2023 навчальному році:

-      не досить ефективно працювали гуртки, секції; 

-      недостатньо проводиться робота вчителів-предметників щодо залучення здібних та обдарованих дітей до участі в науково-дослідницькій роботі; 

-      несистематично проводиться позакласна робота з предметів: вікторини, конкурси,  інтелектуальні ігри тощо; 

-      не досить організовано проводяться предметні тижні методичних об’єднань вчителів-предметників; 

-      недостатньо масовою була участь учнів у дистанційних конкурсах під час карантинних обмежень. 

 

 

Упродовж навчального року вдосконалювалася система оцінювання навчальних досягнень учнів, як засобу гуманізації освіти. Навчальні досягнення здобувачів освіти у 1-4 класах підлягають вербальному, рівневому оцінюванню. Вербальну і рівневу оцінку можна виражати як усно, так і письмово. Рівень результату навчання рекомендовано визначати з урахуванням динаміки його досягнення та позначати буквами – «початковий» (П), «середній» (С), «достатній» (Д), «високий» (В). 

Результати оцінювання особистісних надбань учнів у 1-4 класах виражалося вербальною оцінкою, об’єктивних результатів навчання у 1-2 класах – вербальною оцінкою, у 3-4 класах – рівневою оцінкою (наказ МОН України «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти» №813 від 13.07.2021).

 Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснювалося за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).

У 2021/2022 навчальному році традиційно освітній процес було спрямовано на інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток кожної дитини, як особистості, здатної самостійно мислити і творчо діяти, використовувати знання в нестандартних ситуаціях.

Здійснювався моніторинг навчальних досягнень учнів школи з метою покращення якісного показника.

За підсумками 2021/2022 навчального року  із 195 учнів 1-11-х класів:

·      71 учень 1-4-х класів оцінений вербально;

·      124  учні 5-11-х класів атестовані з усіх предметів за 12-бальною шкалою оцінювання навчальних предметів;

·      182 учнів переведено до наступних класів;

·      10 учнів 5-8,10-х класів нагороджені Похвальними листами;

·      20 учні 9-го класу та 13 учнів 11-го класу отримали свідоцтвоа про здобуття базової  середної освіти та повної загальної середньої освіти.

 

 

Таким чином, якість навчальних досягнень учнів в порівнянні з минулим навчальним роком залишилася на достатньому рівні. Але серед недоліків у роботі вчителів-предметників слід зазначити недотримання принципу академічної доброчесності, завищення результатів навчальної діяльності. Слід розробити кожному вчителеві систему заходів, направлених на ефективність роботи педагогів в напрямку підвищення якості освіти.

 

 
Поділись новиною з друзями в соціальних мережах: